Comunicat de l'Ajuntament
Davant els actes vandàlics comesos en la matinada del dimarts al dimecres
Des de l'Ajuntament d'Olocau, expressem la nostra absoluta repulsa enfront dels actes vandàlics comesos en la matinada de dimarts a dimecres, que es poden observar en les fotografies que adjuntem.
Es tracta d'uns comportaments que són producte de l'actitud incívica d'uns pocs, però que, a l’igual que en anteriors casos d'este tipus, volem denunciar i condemnar amb total rotunditat degut als desperfectes causats i pel mal que suposen cap a la tolerància i la convivència pacífica. En definitiva, actes irrespectuosos que no tenen cabuda en el nostre municipi.
Finalment, comuniquem que s'ha informat la Guàrdia Civil i a la Policia Local de tot el succeït perquè puguen dur a terme la corresponent investigació.
Polsar en els següents enllaços per a veure més imatges: 1, 2, 3, 4