Dia Internacional de l'Orgull LGTBI
Hui, 28 de juny
Des de l'Ajuntament d'Olocau i la seua Regidoria d'Igualtat, ens sumem a la commemoració, hui, del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, una data per a unir a tota la ciutadania per la igualtat, la tolerància i el respecte, i enfront de qualsevol manifestació de discriminació, persecució o odi.
A Olocau, el compromís dels veïns i veïnes amb les reivindicacions del col·lectiu LGTBI és total. En este sentit, la bandera de l’arc de Sant Martí col·locada al balcó del Consistori mostra el suport incondicional del nostre municipi a unes demandes que tenen com a objectiu seguir avançant per a aconseguir una societat més justa i diversa.
Així doncs, en la jornada de hui, volem reafirmar la nostra postura ferma en defensa dels drets i les llibertats de totes les persones independentment de la seua orientació sexual o de la seua identitat de gènere. A més, adjuntem la declaració institucional de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (polsar ací per a llegir-la), el manifest que reflecteix el compromís de totes les entitats locals en este dia de tant de significat.