23/06/2026 Noticia

L'Ajuntament informa

Reunió sobre la millora de la crema de residus en la pirotècnia RICASA

L'Ajuntament informa

Este matí, l'alcalde, Antonio Ropero, ha mantingut una nova reunió a l'Ajuntament amb representants de la Generalitat Valenciana i de RICASA en la qual s'ha tractat la millora de la crema de residus en la pirotècnia.

Així, després de la trobada del passat 10 de juny, el primer edil ha dialogat sobre este assumpte amb Fernando Lasheras (secretari autonòmic d'Emergències i Interior i director de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències), José Antonio Rueda (director general de Prevenció d'Incendis Forestals), Jorge Suárez (subdirector general d'Emergències de la Generalitat Valenciana) i Borja Aznar i Roberto Pallarés, per part de RICASA.

El primer edil ha expressat la seua satisfacció pel resultat de la reunió, ja que, com ha manifestat, “s'han produït importants avanços per a poder resoldre una qüestió clau per a la pirotècnia posant en tot moment com a prioritat la seguretat”.