Olocau rep el jurat del certamen Viles en Flor Comunitat Valenciana
El municipi participa per tercer any consecutiu en la iniciativa
Este migdia, el jurat del certamen Viles en Flor Comunitat Valenciana ha visitat Olocau per a conéixer la labor de l'Ajuntament en matèria de protecció, millora i posada en valor dels espais verds urbans. Esta iniciativa ―promoguda per Asfplant (Associació Professional de Flors, Plantes i Tecnologia Hortícola de la Comunitat Valenciana) i que arriba en 2026 a la seua novena edició― té com a objectiu premiar el treball en matèria d'enjardinament i de protecció de la riquesa paisatgística dels més de 60 municipis participants.
Olocau pren part en el certamen per tercer any consecutiu després d'aconseguir dos Flors d'Honor (els distintius que reconeixen el treball de les localitats, que s'entreguen en la gala anual) tant en 2024 com 2025. Per això, Rosa Muñoz, Concha Aragón i Ramón Redón, en representació de Viles en Flor, han realitzat, juntament amb l'alcalde, Antonio Ropero, un passeig per diferents punts de la població en el qual el primer edil els ha mostrat els treballs d'ornamentació floral duts a terme, així com les tasques efectuades de cura i preservació de la flora i les espècies vegetals autòctones. A més, els ha explicat els projectes previstos, tant en el nucli urbà com a les urbanitzacions, en tot el relatiu a la millora de l'entorn natural i de parcs i jardins.
En paraules d'Antonio Ropero, amb la visita de hui, el jurat “ha pogut veure el compromís de la Corporació Municipal amb l'impuls dels espais verds en les diferents actuacions que s'executen a Olocau, així com la labor que des de l'Ajuntament s'exerceix per a aconseguir un creixement i un desenvolupament sostenibles i respectuosos amb el medi ambient”.
Polsar en els següents enllaços per a veure més fotografies: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8