22/06/2026 Noticia

L'Ajuntament informa

Començament de les escoles d'estiu organitzades per Edu Martínez i Atelier del Huerto

L'Ajuntament informa

En el matí de hui, han començat en el CRA Alt Carraixet - Col·legi Mestre Ferran Zurriaga les escoles d'estiu organitzades per Edu Martínez i per Sofía González i Javier Busturia, del col·lectiu d'educació artística Atelier del Huerto (polsar ací per a veure la fotografia).

Estes dos propostes de conciliació familiar, que compten amb la col·laboració de l'Ajuntament, estan dirigides a xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys i de Primària, respectivament, i tindran lloc fins al 31 de juliol.

Amb motiu del primer dia, l'alcalde, Antonio Ropero, i la regidora d'Educació, Cultura i Joventut, Desa Vilaplana, han visitat l'escola per a saludar els monitors i els xics i xiques inscrits i compartir uns instants amb ells. “Des de l'Ajuntament, estem fermament compromesos amb la conciliació, i seguirem recolzant i promovent totes aquelles iniciatives que puguen ajudar les famílies durant les vacances escolars“, ha assegurat el primer edil.